Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Mając nadzieję, że ta próba otworzy pewne nowe ścieżki badawcze, chcę w mojej książce raczej zaproponować nowy język opisu i nowe metafory. W miejsce języka zakorzenionego w reprezentacjonizmie, który rządził opisem tradycyjnych mediów audiowizualnych (w tym także cyfrowych), takich jak film, wideo, telewizja czy wczesny etap internetu, oferuję pojęcia wskazujące na odmienny sposób wiązania obrazów z rzeczywistością. Podstawowa różnica polega na tym, że te obrazy są w nią często integralnie włączone, choć sposoby łączenia bywają niestabilne i rozproszone.
Ze wstępu
„(...) oceniam książkę dr Anny Nacher jako bardzo wartościowe osiągnięcie naukowe, w wielu aspektach wręcz nowatorskie, zawierające oryginalne, własne propozycje autorskie, które korespondują z głównymi nurtami współczesnych badań medioznawstwa kulturoznawczego”.
Z recenzji prof. dr. hab. Eugeniusza Wilka
Liczba stron: 234
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788323340744