Medycyna życia - Stefański Bartek - książka

Medycyna życia książka papierowa

Stefański Bartek

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

55,00 zł
od 27,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Autor dzieli się swoją dwudziestoletnią praktyką i wskazuje, w jaki sposób świadomie przechodzić przez nasze cudowne życie i mieć wpływ na to, aby takie właśnie było, w oparciu o 6 przestrzeni: tajemnica związku - relacje & miłość; manifestacja & moc pozytywnego myślenia; naturopatia & zdrowe odżywianie ciała; świadomość, medytacja & praca z ciałem; obfitość & finanse; pasja & podróż.

„To opowieść o sztuce świadomego życia w oparciu o odkryte zasady świata, mądrości uzyskane od wielkich postaci - wszystko to są wskazówki, jak osiągnąć pełnię życia i odkrywać jego sens oraz zachować zdrowe ciało i pełnię pasji oraz obfitości. Dowiesz się, jak żyć i jak przyciągnąć bogactwo oraz czym jest rozumienie partnera w miłości i wymiana energii. Zrozumiesz, jaką moc skrywa manifestacja, jak działa medytacja i praca z energią.”
Bartek W Stefański

„Nie sądziłam, że dzięki tej książce poznam pojęcie energetycznego orgazmu lub dowiem się, dlaczego od zawsze mam zimne ręce i stopy. Publikacja ta, z niezwykle trafnie dobranym tytułem, to skarbnica wiedzy z różnych dziedzin naszego życia. Skłaniająca do przemyśleń, otwierająca nowe ścieżki duchowego rozwoju, a także taka, do której należy często wracać. Z tego też względu od dłuższego czasu nie odkładam jej na półkę, tylko podczytuję w międzyczasie.”
Wioleta Sadowska - krytyk literacki
@Subiektywnie o książkach

Liczba stron: 224

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788380112360

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.