Microsoft Excel 2010 Analiza i modelowanie danych biznesowych - Winston Wayne L. - książka

Microsoft Excel 2010 Analiza i modelowanie danych biznesowych książka papierowa

Winston Wayne L.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

92,40 zł
od 46,20 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka pozwala opanować techniki modelowania i analizy danych, umożliwiające przekształcanie danych w końcowe wnioski. Od ponad 10 lat Wayne Winston uczy klientów korporacyjnych i studentów MBA najbardziej efektywnych sposobów wykorzystywania programu Excel do pomocy w rozwiązywaniu problemów biznesowych i podejmowaniu lepszych decyzji. Teraz ten zdobywca wielu nagród akademickich dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego, opartego na przykładach wziętych z życia podręcznika – w pełni uaktualnionego do wersji programu Excel 2010!
Doskonalenie umiejętności wykorzystywania programu Excel do rozwiązywania autentycznych problemów!
Modelowanie ryzyka inwestycji i zwrotu
Analizowanie wydajności działu sprzedaży
Tworzenie najlepszych, najgorszych i najbardziej prawdopodobnych scenariuszy
Porównywanie opcji leasingu i zakupu oraz obliczanie warunków kredytu
Badanie wpływu ceny, reklamy i czynnika sezonowości na wielkość sprzedaży
Precyzyjne zarządzanie zapasami
Ustalanie wartości przywiązania klienta
Obliczanie progu rentowności i zwrotu z inwestycji
Planowanie zapewniające maksymalną wydajność
Wyrażanie w liczbach przewagi z tytułu „gry u siebie”
Przewidywanie rozwoju firmy, wyniku wyborów i tak dalej!
Plus­ krótkie omówienie dodatku PowerPivot do programu Excel

Liczba stron: 732

Tłumacz: Machowski Janusz

Format (wymiary): 17.0x23.0cm

ISBN: 9788375410792

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.