Mikroekonomia relacji czynników produkcji w rolnictwie - Bezat-Jarzębowska Agnieszka, Rembisz Włodzimierz - książka

Mikroekonomia relacji czynników produkcji w rolnictwie książka papierowa

Bezat-Jarzębowska Agnieszka, Rembisz Włodzimierz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka autorstwa dr Agnieszki Bezat-Jarzębowskiej i Włodzimierza Rembisza dotyczy spraw aktualnych o fundamentalnym znaczeniu dla ekonomiki rolnictwa. Kluczowe problemy podjęte w książce ogniskują się wokół zagadnień efektywności, czynników wytwórczych ich relacji, alokacji, dochodów rolniczych, inwestycji i oszczędności, warunków rozwoju gospodarstw rolnych. Książka ma charakter teoretyczno-poznawczy. Uwagę zwraca uporządkowany, wysoce sformalizowany wywód, w którym wykorzystano w szerokim zakresie instrumenty aparatu matematycznego.
z recenzji dra hab. Aleksandra Grzelaka

ROZDZIAŁ 1. Mikroekonomiczne podstawy uwarunkowań popytu na produkty rolno-żywnościowe
ROZDZIAŁ 2. Warunki endogenne i egzogenne dla producentów rolnych
ROZDZIAŁ 3. Funkcja produkcji jako narzędzie analityczne w ekonomice rolnictwa
ROZDZIAŁ 4. Produktywność czynników i efektywność produkcji w rolnictwie
ROZDZIAŁ 5. Czynniki wytwórcze w rolnictwie – ich wynagrodzenia i produktywność
ROZDZIAŁ 6. Podstawowe relacje zaangażowania czynników pracy, kapitału i ziemi w produkcji
ROZDZIAŁ 7. Pogłębione kwestie produktywności i ceny czynnika ziemia
ROZDZIAŁ 8. Wzajemne relacje czynników produkcji-techniki wytwarzania w rolnictwie
ROZDZIAŁ 9. Uwarunkowania zmian dochodów producentów rolnych
ROZDZIAŁ 10. Oszczędności i inwestycje producentów rolnych

Liczba stron: 274

Format (wymiary): 17.0x24.5cm

ISBN: 9788388953378

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.