Minecraft - Goldberg Daniel, Larsson Linus - książka

Minecraft książka papierowa

Goldberg Daniel, Larsson Linus

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kilka lat temu pochodzący ze Sztokholmu Markus „Notch” Persson był nieznanym i znudzonym życiem programistą. Dzisiaj jest podziwianą na całym świecie osobistością i multimilionerem. Minecraft, gra którą Markus stworzył po godzinach, stał się jednym z najpopularniejszych rodzajów rozrywki od czasów Tetrisa. O Minecrafcie z pasją dyskutują miliony ludzi, i to niezależnie od wieku.
Niniejsza książka opowiada historię niezwykłego sukcesu, szybkich pieniędzy oraz potęgi technologii cyfrowej, która potrafi wstrząsnąć w posadach niejednym imperium. Mówi również o kreatywności, wykluczeniu oraz poczuciu wyobcowania.
Markus po raz pierwszy otwarcie opowiada o swoim życiu: o szkolnym biurku zapełnionym klockami LEGO czy pierwszym komputerze przyniesionym pewnego dnia do domu przez ojca. Opowiada również o dorastaniu w rodzinie napiętnowanej przez uzależnienie od narkotyków i wewnętrzny konflikt. Jest to jednak przede wszystkim książka o cienkiej linii oddzielającej pozornego odludka od geniusza kreatywności. Fascynująca opowieść o narodzinach komputerowego wizjonera. Minecraft: Niezwykła historia Markusa „Notch” Perssona i gry, która wszystko zmieniła to historia Kopciuszka doby Internetu.

O AUTORACH:
Linus Larsson i Daniel Goldberg są „wolnymi strzelcami” piszącymi dla kilku szwedzkich gazet. Od wielu lat zajmują się badaniem skandynawskiej branży technologicznej. Ich pierwsza książka, Swedish Hackers (Szwedzcy hakerzy), ukazała się w roku 2011.

Liczba stron: 268

Tłumacz: Zaborowicz Piotr

Format (wymiary): 13.8x20.3

ISBN: 9788377311851

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.