Miś i czarodziejka - Lewojda-Zielińska Aneta, Mituła Anna - książka

Miś i czarodziejka książka papierowa

Lewojda-Zielińska Aneta, Mituła Anna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Druga część niezwykłej opowieści o pluszowym misiu Porzucku, który zostaje adoptowany przez nauczycielkę – panią Anię. To właśnie z nią przeżywa mnóstwo przygód. Tym razem bohater wciela się w rolę instruktora latania, poznaje tajniki sztuki jeździectwa, oddaje krew na rzecz chorych dzieci oraz wypełnia uczniowskie obowiązki. W poznawaniu świata i rządzących nim zasad pomagają mu nowi przyjaciele.

Opowiadania zawarte w tomach Z pamiętnika misia Porzucka oraz Miś i czarodziejka zdobyły wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie „Książka przyjazna dziecku” Muzeum Zabawy i Zabawek w Kielcach.

Drogie dzieci, czy wierzycie w czary?

Na przykład w to, że pluszowe misie potrafią się poruszać, uśmiechać i rozmawiać jak człowiek? Oczywiście to wielka tajemnica misiów, dlatego musicie obiecać, że nie zdradzicie jej nikomu, zwłaszcza dorosłym. Oni często zapominają, że byli dziećmi. Na szczęście nie wszyscy – niektórzy wciąż noszą w sercu iskierkę wiary w niemożliwe i to właśnie oni namówili nas do napisania tej książki. Dajcie się więc porwać wyobraźni i posłuchajcie opowieści o najpiękniejszej i najprawdziwszej przyjaźni pod słońcem, takiej, na którą czeka się przez całe życie – przyjaźni między misiem a dorosłym.
Autorki

Wcale się nie dziwię, że tytułowy bohater – miś Porzucek – zdobywa serca najmłodszych czytelników, bo moje zdobył już od pierwszych wersów. Opowieści napisane są z pasją, wielkim zaangażowaniem i erudycją.
Agnieszka Krizel (blog Recenzje Agi)

Liczba stron: 98

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788363830380

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.