Moc dobrych słów - Haig Matt - książka

Moc dobrych słów książka papierowa

Matt Haig

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Bestseller „New York Timesa” Bestseller “Sunday Timesa”
Nowa książka autora Biblioteki o północy, która zrobiła furorę na świecie i sprzedała się w ponad dwóch milionach egzemplarzy. W plebiscycie czytelników lubimyczytać.pl została Książką Roku 2021.
To zbiór aforyzmów i inspirujących opowieści o przetrwaniu wbrew wszystkiemu, to przewodnik po życiu i szukaniu nadziei w tych pogmatwanych czasach. „Guardian” Refleksje nad nadzieją, przetrwaniem i skomplikowanym cudem życia. Nic nie jest silniejsze od maleńkiej nadziei, która nie chce zgasnąć. Moc dobrych słów to zbiór małych wysepek nadziei. Zamieszczone tu historie ku pokrzepieniu pozwalają zobaczyć siebie i świat na nowe sposoby. Mieszanka filozofii, osobistych zapisków i autorefleksji Matta Haiga czerpie z wiedzy filozofów i ocaleńców z różnych epok, od Marka Aureliusza po Nellie Bly, Emily Dickinson i Jamesa Baldwina. Warto sięgnąć po tę książkę, gdy potrzebujemy przyjaciela, troskliwego uścisku czy przypomnienia, że nadzieję można znaleźć w nieoczekiwanych miejscach. Haig to jeden z najbardziej inspirujących popularnych autorów naszej epoki, piszących o zdrowiu psychicznym. „Independent” (Londyn) Kocham jego książki. Jodi Picoult Matt Haig ma w sobie empatię dla człowieczeństwa z jego jasnymi oraz ciemnymi stronami i konstruuje swoje opowieści przy użyciu pełnej palety barw. Neil Gaiman

Liczba stron: 272

Tłumacz: Michałowska-Gabrych Iwona

Format (wymiary): 12.8x18.0cm

ISBN: 9788382512397

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.