Mój przyjaciel Hitler - Hoffmann Heinrich - książka

Mój przyjaciel Hitler książka papierowa

Heinrich Hoffmann

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Szczegóły z prywatnego życia Hitlera we wspomnieniach jednego z jego najbliższych przyjaciół oraz zdjęcia, które pomogły stworzyć legendę Führera.

Heinrich Hoffmann jako „nadworny” fotograf odegrał istotną rolę w starannym kształtowaniu publicznego wizerunku Hitlera i gloryfikacji Trzeciej Rzeszy. Jednak wpływy Hoffmanna sięgały daleko poza sferę propagandy. Nie dość, że był obecny podczas wielu kluczowych wydarzeń w historii Trzeciej Rzeszy, to miał zagwarantowany wyłączny i bezpośredni dostęp do miejsc i osób z wewnętrznego kręgu Hitlera i do samego Wodza. Wspomnienia Hoffmanna to fascynujące studium osobowości dyktatora i znakomite spojrzenie zza kulis na powstanie i upadek nazistowskiego reżimu.
Heinrich Hoffmann został oficjalnym fotografem Hitlera, zaprzyjaźnił się z nim i dużo wspólnie podróżowali. Wykonał ponad dwa miliony zdjęć Hitlera. Były szeroko rozpowszechniane, między innymi na znaczkach pocztowych, co okazało się bardzo dochodowym przedsięwzięciem dla nich obu. W latach 30. XX wieku Hoffmann opublikował kilka książek o Hitlerze, w tym Hitler wie ihn keiner kennt ("Hitler, jakiego nikt nie zna") w 1932 roku. Hoffmann utrzymywał bliskie stosunki z Hitlerem od początku jego kariery politycznej, więc nie dość, że stał się jego powiernikiem – dzięki czemu jego wspomnienia zawierają wiele mało znanych szczegółów z życia Führera – to został również jego swatem. To Hoffmann przedstawił Hitlerowi Ewę Braun, swoją asystentkę.

Liczba stron: 288

Rok wydania: 2020

Tłumacz: Skawran Katarzyna

Format (wymiary): 16.0x21.4cm

ISBN: 9788381513470

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.