Muzeum II Wojny Światowej Katalog wystawy głównej - Jasiński Łukasz,Machcewicz Paweł,Wnuk Rafał,Gałka-Olejko Oliwia - książka

Muzeum II Wojny Światowej Katalog wystawy głównej książka papierowa

Jasiński Łukasz, Machcewicz Paweł, Wnuk Rafał, Gałka-Olejko Oliwia

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,00 zł
od 24,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nowe wydanie katalogu wystawy głównej Muzeum II Wojny Światowej to publikacja, która kompleksowo przybliża specyfikę jednej z największych wystaw narracyjnych w Europie poświęconych tragicznej historii XX w.

Położona 14 m pod ziemią wystawa główna MIIWŚ już od ponad siedmiu lat porusza, zachwyca i fascynuje tysiące odwiedzających z całego świata. Dzięki katalogowi każda osoba zwiedzająca wystawę ma okazję pogłębić wiedzę dotyczącą tej niezwykłej i ekspozycji.

Wojna, która zmieniła układ sił na świecie, odcisnęła się mocnym piętnem na życiu milionów zwykłych ludzi. To właśnie ich losy składają się na główną oś narracji prowadzonej w MIIWŚ. Katalog pozwala lepiej zrozumieć grozę wojny, a także intencje, które towarzyszyły twórcom gdańskiego muzeum.

Publikacja zawiera szczegółowe opisy wszystkich 17 sekcji wystawy głównej. Jest też wartościowym kompendium wiedzy o II wojnie światowej, z którego mogą skorzystać zarówno historycy, przewodnicy muzealni czy nauczyciele historii, jak i miłośnicy dziejów XX w. Dziesiątki zdjęć i opisów historycznych poprzedzonych obszernym wstępem merytorycznym – to wszystko składa się na nasz katalog. Odrębny rozdział poświęcono w nim zagadnieniu życia codziennego podczas okupacji. W publikacji zamieszczono również kalendarium budowy MIIWŚ.

Liczba stron: 252

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 23.0x28.0cm

ISBN: 9788365957627

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.