Na zawsze będziesz moja Tom 2 - Wiśniewska Kamila - książka

Na zawsze będziesz moja Tom 2 książka papierowa

Wiśniewska Kamila

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

42,90 zł
od 21,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Editio
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Do niedawna go nie znosiła... Dziś modli się o jego życie

Aleksandr Siergiejew nie cieszył się długo stanowiskiem bossa mafii. Choć wcześniej wiele razy stawał oko w oko z niebezpieczeństwem, tym razem nie miał szczęścia. Groźnie postrzelony, leży w śpiączce. Cała mafijna rodzina chodzi jak struta. Podwładni i przyjaciele mafiosa z niepokojem i niecierpliwością czekają na wieści ze szpitala. Jego narzeczona Beatrice pluje sobie w brodę. Tyle lat go ignorowała. Tak długo unikała. A kiedy wreszcie poczuła miłość do tego mężczyzny, gdy życie zaczynało się znowu układać, ukochany Sasza zamknął oczy... I nie wiadomo czy jeszcze kiedykolwiek je otworzy.

Jednak życie toczy się dalej, a o mafijne interesy ktoś musi zadbać. Zgodnie ze zwyczajem pod nieobecność bossa na czele staje jego narzeczona. Jednak Be wątpi w swoje przywódcze zdolności. W dodatku czuje się źle nie tylko psychicznie. Współpracy odmawia jej nawet własny organizm. Czy to na pewno tylko nerwy, czy może coś więcej?

O autorze książki

Kamila Wiśniewska - autorka romansów, które publikuje na portalu Wattpad pod pseudonimem Camilla Harvey. Na rynku wydawniczym zadebiutowała w 2021 roku powieścią Związani umową. Uwielbia czytać i pisać własne historie. Niepoprawna romantyczka, zafascynowana szybkimi samochodami. Absolwentka gorzowskiego „Mechanika” i przyszła pani inżynier budowy.

Liczba stron: 200

Format (wymiary): 14.0x20.5cm

ISBN: 9788328396340

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.