Negocjacje i mediacje w sferze publicznej - Tabernacka Magdalena - książka

Negocjacje i mediacje w sferze publicznej książka papierowa

Magdalena Tabernacka

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

79,00 zł
od 39,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W podręczniku omówiono prawne podstawy prowadzenia mediacji, negocjacji i niekonfrontacyjnych sposobów opanowywania sporów w administracji publicznej. Zaprezentowano zagadnienia komunikacji i stosowania taktyk i technik wpływu społecznego oraz zakresu autoprezentacji – zarówno w aspekcie psychologicznym, jak i w zakresie wymogów dyktowanych protokołem dyplomatycznym i praktyką funkcjonowania w sferze publicznej. Publikacja porusza również istotne zagadnienia społeczne dotyczące m.in. komunikacji z innymi ludźmi, zrozumienia samego siebie w konfliktowych relacjach społecznych i profesjonalnych oraz opanowania nieuniknionych konfliktów towarzyszących relacjom społecznym.

Uwagę zwraca przejrzysta forma ujęcia poszczególnych zagadnień oraz szczegółowa dokumentacja cytowanych badań, a także zbiory pytań testowych i tematów prac zaliczeniowych i dyplomowych.

Najnowsze wydanie, zaktualizowane pod względem stanu prawnego, zostało uzupełnione również o wyniki badań z zakresu psychologii, neurologii oraz antropologii, które dotyczą zagadnień wpływu społecznego.

Podręcznik przeznaczony jest dla studentów kierunków prawnych, administracyjnych i biznesowych oraz studiów podyplomowych. Powinien zainteresować osoby zatrudnione w wymiarze sprawiedliwości i w urzędach administracji publicznej, a także zastępców procesowych.

Liczba stron: 480

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788383583150

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.