Nie taki znowu zwykły kot - Zychla Katarzyna - książka

Nie taki znowu zwykły kot książka papierowa

Zychla Katarzyna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jedni mają duże nosy lub uszy, a jeszcze inni… pokaźnych rozmiarów stopy. Poznajcie Pana Stópkę, słynnego naprawiacza zabawek i właściciela sympatycznego psa Napoleona.

Pewnego dnia, podczas spaceru, ratuje on od niechybnej śmierci białego jak mleko kotka, którego Pan Stópka nazywa Duszkiem. Kto i dlaczego chciał się pozbyć zwierzaka? W dodatku niezwykłego, bo potrafi on mówić po ludzku i tak naprawdę nazywa się… Arystoteles. Pan Stópka, chcąc nie chcąc, musi odegrać rolę detektywa. Czy uda mu się rozwikłać tajemnicę Duszka - Arystotelesa? Jaki udział będzie miała w tym wścibska sąsiadka – pani Pelargonia?

Serię „Pan Stópka i Zwierzaki” dedykujemy wszystkim, którzy lubią dreszczyk emocji towarzyszący rozwiązywaniu niezwykłych zagadek.Jedni mają duże nosy lub uszy, a jeszcze inni… pokaźnych rozmiarów stopy. Poznajcie Pana Stópkę, słynnego naprawiacza zabawek i właściciela sympatycznego psa Napoleona.

Pewnego dnia, podczas spaceru, ratuje on od niechybnej śmierci białego jak mleko kotka, którego Pan Stópka nazywa Duszkiem. Kto i dlaczego chciał się pozbyć zwierzaka? W dodatku niezwykłego, bo potrafi on mówić po ludzku i tak naprawdę nazywa się… Arystoteles. Pan Stópka, chcąc nie chcąc, musi odegrać rolę detektywa. Czy uda mu się rozwikłać tajemnicę Duszka - Arystotelesa? Jaki udział będzie miała w tym wścibska sąsiadka – pani Pelargonia? Serię „Pan Stópka i Zwierzaki” dedykujemy wszystkim, którzy lubią dreszczyk emocji towarzyszący rozwiązywaniu niezwykłych zagadek.

Liczba stron: 56

Format (wymiary): 20.0x27.0cm

ISBN: 9788379153589

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.