Niemiecki Superkurs - Dominik Piotr, Sielecki Tomasz - książka

Niemiecki Superkurs książka papierowa

Dominik Piotr, Sielecki Tomasz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nowe wydanie kursu języka niemieckiego z bestsellerowej serii "Superkursów" Lingo.
Kompletny zestaw do samodzielnej nauki:
- Intensywny kurs w 30 lekcjach
- Rozmówki polsko-niemieckie
- 150 minut kursu audio (CD MP3).

"Niemiecki. Superkurs" to pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się języka od podstaw, a zarazem możliwie szybko móc korzystać z jego znajomości w życiu codziennym. Łączy w sobie zalety intensywnego kursu, sprawdzoną w praktyce użyteczność rozmówek, oraz wygodę i mobilność kursu audio.

Kurs obejmuje poziomy A1 i A2 oraz przygotowanie do B1 zgodnie z klasyfikacją Rady Europy. Ponadto zawiera:
- współczesne dialogi i słownictwo z tłumaczeniami
- aktualna tematyka: biznes, internet, kultura, rozrywka, poszukiwanie pracy
- przejrzyste objaśnienia gramatyki i ćwiczenia z kluczem
- lekcje powtórkowe i ćwiczenia na rozumienie ze słuchu
Rozmówki polsko-niemieckie to:
- 12 rozdziałów tematycznych obejmujących wszystkie najważniejsze dziedziny życia
- zwroty i słówka niezbędne w podróży, pracy, interesach
- natychmiastowa pomoc językowa przy zakupach, rezerwacji hotelu, zamawianiu jedzenia
- przykładowe dialogi i słowniczek po każdym rozdziale
Kurs audio zawiera:
- ponad dwie godziny nagrań na płycie CD-mp3
- dialogi i słownictwo nagrane z udziałem rodowitych Niemców oraz polskiego lektora
- nagrania do wszystkich lekcji kursu i rozdziałów rozmówek
- płyta przyjazna samoukowi: do słuchania w domu, w samochodzie, w pracy, kiedy tylko chcesz.

Liczba stron: 288

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788378921097

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.