7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Nieoficjalny poradnik do No Man's Sky stanowi kompletny przewodnik po tej olbrzymiej grze nastawionej na nieograniczoną eksplorację kosmosu. Informacje zawarte w niniejszym poradniku powinny okazać się bardzo pomocne w zwiedzaniu kosmosu i dotarciu do centrum wszechświata, czyli zakończeniu głównego celu fabularnego produkcji. Początkowe strony poradnika zawierają między innymi szereg przydatnych porad i informacje o tym jak opuścić pierwszą planetę czy nazwać odkryte przez siebie obiekty.
No Man's Sky to nowa produkcja niewielkiego zespołu Hello Games stworzonego przez branżowych weteranów. Produkcja pozwala na nieograniczoną eksplorację gigantycznego wszechświata składającego się z trylionów planet. Gracz może zwiedzać ciała niebieskie różniące się panującą na nich atmosferą, katalogować żyjące tam formy życia, walczyć z tajemniczymi Strażnikami, odkrywać sekrety pradawnej cywilizacji, handlować i podróżować w celu dotarcia do centrum wszechświata. Rozmiar produkcji sprawia, że jest to tytuł, który może zapewnić wręcz nieskończoną ilość rozgrywki i jedynym ograniczeniem jest tu chęć eksploracji gracza.
Poradnik do gry No Man's Sky objaśnia mechanikę i tajniki gry. W opracowaniu poruszono kwestie takie jak eksploracja, tworzenie przedmiotów, prowadzenie walk czy handlu. Nie zabrakło również licznych porad i wskazówek.
No Man's Sky - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 41
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8060-433-9
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1738
Cenne porady
Jak rozpocząć grę?
Jak opuścić pierwszą planetę?
Jak nazwać odkrytą planetę, system bądź gatunek?
Jak opuścić pierwszy system
Galaktyka
System
Planeta
Wprowadzenie
Atlaspass w1
Kombinezon
Multinarzędzie
Statek
Nieoficjalny poradnik do No Man's Sky stanowikompletny przewodnik po tej olbrzymiej grze nastawionej na nieograniczoną eksplorację kosmosu. Informacje zawarte w niniejszym poradniku powinny okazać się bardzo pomocne w zwiedzaniu kosmosu i dotarciu do centrum wszechświata, czyli zakończeniu głównego celu fabularnego produkcji. Początkowe strony poradnika zawierają między innymi szereg przydatnych porad i informacje o tym jak opuścić pierwszą planetę czy nazwać odkryte przez siebie obiekty.
No Man's Sky to nowa produkcja niewielkiego zespołu Hello Games stworzonego przez branżowych weteranów. Produkcja pozwala na nieograniczoną eksplorację gigantycznego wszechświata składającego się z trylionów planet. Gracz może zwiedzać ciała niebieskie różniące się panującą na nich atmosferą, katalogować żyjące tam formy życia, walczyć z tajemniczymi Strażnikami, odkrywać sekrety pradawnej cywilizacji, handlować i podróżować w celu dotarcia do centrum wszechświata. Rozmiar produkcji sprawia, że jest to tytuł, który może zapewnić wręcz nieskończoną ilość rozgrywki i jedynym ograniczeniem jest tu chęć eksploracji gracza.
Michał "Czarny Wilk" Grygorcewicz, Piotr "Maxim Kulka"
Nie
zostawiaj gry samej sobie na dłużej. Przebywanie na planecie zużywa energię systemu podtrzymywania życia, który należy regularnie ładować paliwem. Jeśli pozwolimy energii na wyczerpanie się, nasza postać zginie. Ponadto, warunki pogodowe na planetach mogą się zmieniać i na przykład nocą temperatury mogą znacząco spaść, a w ciągu dnia spotkają nas gwałtowne burze, przez które nasza postać może przebywać na zewnątrz znacznie krócej niż zazwyczaj. Jeśli chcemy zostawić na chwilę grę, bezpieczniej jest to zrobić w kokpicie swojego statku kosmicznego.
Każda
planeta
jest bogata w węgiel, cynk, żelazo i któreś z paliw, nigdy nie zdarzy się więc, że z powodu złego zarządzania surowcami nie będziesz w stanie jej opuścić - w najgorszym wypadku zostaniesz zmuszony do żmudnej podróży na pieszo w celu uzupełniania zapasów.
Nie
opłaca się nadmiernie chomikować zasobów innych niż paliwo - co zdobędziemy na powierzchni planety a nie jest nam akurat potrzebne do ulepszenia czy naprawy, lepiej jest sprzedać z zyskiem niż zapełniać tym bezcenne miejsce w ekwipunku w oczekiwaniu aż okaże się przydatne albo ktoś zaoferuje o kilka procent lepszą cenę. Prędzej czy później i tak znowu natrafimy na ten pierwiastek. A nawet jeśli nie, to możemy go kupić za kredyty - przy regularnych sprzedażach zbiorów szybko i tak zbierzemy dość pieniędzy, by zakupy pojedynczych pierwiastków stały się nieodczuwalne dla naszego portfela.
Skaner
jest źródłem bardzo cennych informacji. Na podstawie koloru znacznika jesteśmy w stanie ustalić, co znajduje się w danym miejscu. Czerwony znacznik oznacza izotop (czyli różnego rodzaju paliwo), żółty to tlenek (najczęściej cynk), niebieski to krzemian (zazwyczaj platyna), natomiast biały prowadzi do któregoś ze znacznie rzadszych, zazwyczaj wiele wartych na rynku pierwiastków jak glin czy złoto albo do skrzynki z przedmiotem. Fioletowy kolor symbolizuje kamień wiedzy pozwalający na naukę jednego słowa w języku obcych, natomiast ciemnozielony kolor ze znakiem zapytania zazwyczaj prowadzi do obozów z nadajnikami bądź budynków.
Również
w
przestrzeni kosmicznej warto korzystać ze skanera. Bardzo często pozwala on na odkrycie złóż minerałów, przyczółka handlowego, wraku czy fabryki na planecie i oszczędzenie czasu na poszukiwanie dogodnego miejsca do lądowania.
Gdy
lecimy na planetę, dobrze jest poszukać odpowiedniego punktu lądowania zamiast wybierać na chybił-trafił. Jeśli uda nam się wylądować w pobliżu budynku umożliwiającego handel, zaoszczędzimy czasu na wycieczki w kosmos i z powrotem.
Czasem
możemy natrafić na wrak statku kosmicznego. Jest to okazja na darmową zmianę pojazdu na lepszy, należy jednak pamiętać, że w nowym wehikule większość podzespołów będzie uszkodzona i wprawienie machiny w ruch może okazać się bardzo czasochłonne - na tyle, że koniec końców bardziej opłacalne może okazać się jednak zakupienie nowej, w pełni sprawnej maszyny na stacji kosmicznej.
Najprostszy
sposób na rozwiązanie problemu z niedoborem miejsca w ekwipunku to zdobycie w ramach postępów fabularnych karty dostępu Atlaspass w. 1. Dzięki niej na każdej stacji kosmicznej (które znajdują się w każdym systemie) możemy jednorazowo dokupić jeden dodatkowy slot na przedmioty. Po odwiedzeniu kilkunastu systemów problem braku miejsca staje się dzięki temu znacznie mniej dokuczliwy. Jeśli nie mamy jeszcze Atlaspass, to musimy uważnie zwiedzać planety - czasem okazja do zwiększenia pojemności pojawia się przy punktach orientacyjnych.
Karty