Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Książka porusza tematykę wpływu nowych mediów na rozwój społeczeństwa obywatelskiego w Polsce. Zostały w niej przeanalizowane zmiany w sposobie funkcjonowania tego społeczeństwa, zachodzące wskutek powszechnego dostępu obywateli do Internetu. Autorka rozważa, czy zjawisko to doprowadziło do wykształcenia nowego typu civil society, czy też wywołuje jedynie powstawanie nowych form jego działania. Badania objęły trzy płaszczyzny składające się na zakres współczesnego społeczeństwa obywatelskiego: relacje obywateli ze strukturami władzy publicznej, w tym wyrażanie opinii publicznej w Internecie; powstanie inicjatyw obywatelskich; funkcjonowanie organizacji pozarządowych.
Książka stanowi szeroko zakrojoną analizę przejawów działalności obywatelskiej w strukturze społeczeństwa obywatelskiego, jak i w sposób jego działania.
Liczba stron: 356
Format (wymiary): 16.0x22.0cm
ISBN: 9788362942497