O tym jak Nowy Roczek po świecie wędrował - Górecka Magdalena - książka

O tym jak Nowy Roczek po świecie wędrował książka papierowa

Górecka Magdalena

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jak Nowy Roczek staje się Starym Rokiem?
Jaką drogę musi przejść i kogo na tej drodze spotyka?
Urocza historia przedstawiająca podróż Nowego Roczku, dzięki której młody czytelnik pozna wszystkie 12 miesięcy, zmieniające się pory roku i zetknie się z przemijaniem.
Stary Rok i wujek Sylwester pomagają Nowemu Roczkowi wyruszyć w długą podróż. Nowy Roczek zaczyna swoją wędrówkę po świecie, podczas której spotyka po drodze dwunastu przyjaciół. Który z nich przyjmie go chłodno, u którego Nowy Roczek zechce dłużej pozostać i który pomoże mu zorientować się, że już nie jest młodziutkim Nowym Roczkiem, ale staje się poważnym Nowym Rokiem? O tym wszystkim dowiemy się z pięknego opowiadania O tym, jak Nowy Roczek po świecie wędrował.
O tym, jak Nowy Roczek po świecie wędrował to ciekawa bajeczka pomagająca dzieciom zrozumieć jak Nowy Rok zamienia się w Stary, jakie miesiące towarzyszą mu w tej wyjątkowej przemianie i czym jest przemijanie, którego doświadcza nasz bohater.


Magdalena Górecka – twórczyni programów edukacyjnych dla dzieci, miłośniczka baśni Andersena i konwalii... Uwielbia dziecięcą kreatywność, która daje jej inspirację w codziennej pracy.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od ponad 20 lat pracuje dla dzieci nie tylko zawodowo, ale także społecznie.
O tym jak Nowy Roczek po świecie wędrował to debiut literacki, stworzony z myślą o najmłodszych czytelnikach, dla zachowania ich bajkowych marzeń i baśniowej wyobraźni.

Liczba stron: 48

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788367036382

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.