O wiadukcie kolejowym który chciał zostać mostem nad rzeką i inne bajki - Oziewicz Tina - książka

O wiadukcie kolejowym który chciał zostać mostem nad rzeką i inne bajki książka papierowa

Oziewicz Tina

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

32,00 zł
od 16,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zbiór ciepłych, pełnych czułości i pobudzających wyobraźnię opowiadań, w których przedmioty, zwierzęta i rośliny odsłaniają przed nami swoje ukryte życie: przeżywają małe i wielkie przygody, odczuwają tęsknoty i smutki, snują i spełniają marzenia. Debiut literacki autorki bestsellerowej książki „Co robią uczucia” – w zupełnie nowym wydaniu. Wiadukt kolejowy, który chciał zostać mostem nad rzeką. Łyżeczka, która latała samolotem. Prysznic, który myślał, że był wężem. Liść kasztanowca, który chciał zerwać się z drzewa. Ziarnko piasku, które szukało swojej mamy. To tylko niektórzy bohaterowie tej magicznej książki, w której każda, nawet najzwyklejsza, najdrobniejsza rzecz zasługuje na empatię, wzruszenie czy podziw. Ich historie są dowcipną metaforą ludzkich charakterów, postaw, pragnień i trosk – a zarazem zaproszeniem do współodczuwania i czułego patrzenia na otaczający nas świat. Znakomicie sprawdzą się jako bajki na dobranoc albo punkt wyjścia do rozmowy o uczuciach, marzeniach i tęsknotach. A jeśli przedmioty naprawdę czują jak my? Po lekturze tej książki zaczynamy w to wierzyć, a dzieci z wypiekami na twarzy przyglądają się domowym sprzętom i makaronowi w zupie. W serii „Filigrany” w małym, zgrabnym formacie ukazują się książki łączące literacki wdzięk, finezyjne ilustracje i lekką treść pobudzającą do refleksji.

Liczba stron: 120

Format (wymiary): 12.5x16.5cm

ISBN: 9788381505109

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.