Obdarowani - Nackowski Andrzej - książka

Obdarowani książka papierowa

Nackowski Andrzej

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Gdy nie wiesz, jak postąpić, policz do siedmiu!
Patrzysz, a nie widzisz. Wiesz, a nie rozumiesz. Musisz wybrać, a nie umiesz. Chcesz działać, a się boisz. Widzisz, a nie dostrzegasz. Doświadczasz, a nie doceniasz. Kochasz, a krzywdzisz. To siedem sytuacji, w których pewnie odnajduje się każdy z nas.
To także siedem przykładów, kiedy zapominamy o darach Ducha Świętego. O tym, czym są owe dary oraz jak mądrze i odpowiedzialnie z nich korzystać podpowiada w swojej najnowszej książce ksiądz Andrzej Nackowski. Autor nie tylko rozkłada siedem darów Ducha Świętego na czynniki pierwsze, lecz także przypomina, jak bardzo zostaliśmy przez Boga obdarowani. Bo tam, gdzie działa Duch Święty, jest dobre życie, są i radość, i odwaga. Jest człowiek mądry, odpowiedzialny, świadomy, silny, oświecony, pokorny i wrażliwy – prawdziwie szczęśliwy.
Obdarowani to wyjątkowy zeszyt ćwiczeń, który pomaga zanurzyć się w tajemnice Boga i Jego darów. Każdy rozdział książki to zaproszenie do rozważań na temat poszczególnego daru Ducha Świętego i medytacji, które pomagają przeżywać ten dar. Za sprawą tej książki i, rzecz jasna, dzięki darom Ducha Świętego:
• dostrzeżesz piękno wokół siebie,
• unikniesz pułapki własnego osądu,
• nauczysz się dokonywać właściwego wyboru,
• zaufasz Bogu w przeciwnościach,
• odkryjesz Boga w codziennym życiu,
• zrozumiesz, jak ważna jest wdzięczność,
• będziesz pielęgnować cnotę pokory.

Liczba stron: 136

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788374829847

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.