Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Nie zawsze się zdarza, że poważna praca naukowa może stać się obiektem zainteresowania szerokiej grupy odbiorców. W tym wypadku tak się właśnie dzieje. Praca łączy przymioty obszernego, klarownego wywodu, porządkującego wiedzę nt. samoświadomości w nauczaniu, z podejściem czysto badawczym: ważnych refleksji wynikających z wieloletnich badań własnych, przeprowadzonych w oparciu o dogłębną znajomość teorii i wzbogaconych własną cenną propozycją. Dlatego dobrze się stało, że dostępna będzie dla polskiego czytelnika. Glottodydaktyk znajdzie w niej interesujący wywód, zapełniający poważną lukę w badaniach naukowych i cenne źródło inspiracji do kolejnych analiz dotyczących kompetencji savoir-etre. Praktyk, który nie zawsze dostrzega, jak wielki może być wpływ zmiennych niejęzykowych na opanowywanie językowych kompetencji, zyska kompendium wiedzy nt. optymalizacji nauczania języków obcych. Łatwiej mu będzie przekonać ucznia, dlaczego warto „wmyśleć się w siebie”, pokazać, jak to uczynić, a samemu zyskać materiał do właściwej diagnozy i terapii własnych błędów.
Z recenzji prof. dr hab. Haliny Widły (Uniwersytet Śląski)
Liczba stron: 250
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788363527839