Odwagi, zajączku - Kinnear Nicola - książka

Odwagi, zajączku książka papierowa

Kinnear Nicola

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

"Odwagi, zajączku" – debiut Nicoli Kinnear o przezwyciężaniu lęku przed nieznanym podbił serca dzieci i rodziców w 30 krajach.
Czy zajączek, który boi się wyjść z domu, zdoła pokonać swoje obawy i wyruszyć na poszukiwanie przyjaciółki? I czy wśród wspaniałych przygód odkryje, jak potrafi być dzielny?

Co niezwykłego ma w sobie ta debiutancka książka, że stała się bestsellerem w 30 krajach i w Polsce w ciągu 3 lat doczekała się już 7 wydań?
Po prostu jest niezwykła: bajecznie kolorowa, radośnie wzruszająca, cudownie energetyzująca i pozytywna. I naprawdę daje pewność siebie i odwagę!

NICOLA KINNEAR olśniła w 2019 roku swym talentem w debiucie Odwagi, zajączku, który stał się jedną z najpopularniejszych i najpiękniejszych książek dla dzieci ostatnich lat. Ta piękna - bajecznie kolorowa, radośnie wzruszająca, ciepła, zabawna i pełna czułości książka pokazuje, jak siła przyjaźni daje pewność siebie i odwagę. Wydawana w 30 krajach, w już jej 7 wydanie!
Wyjątkowa wrażliwość Nicoli Kinnear i talent do tworzenia uroczych postaci oraz malarskich, bajecznie kolorowych obrazów natury zachwyciły również w następnych książkach: "Ciii… Cichutko!" – o przełamywaniu nieśmiałości i "Zmień prawa smoków, Rubinko!" – o umiejętności dzielenia się oraz w najnowszej, najbardziej podobnej do "Odwagi, zajączku" – "Pobaw się ze mną" – o pokonywaniu oporów przed kontaktami z innymi i o przyjaźni mimo różnic.
Książki Nicoli Kinnear dają dzieciom radość i poczucie bezpieczeństwa.

Liczba stron: 40

Tłumacz: Cebo-Foniok Małgorzata

Format (wymiary): 25.5x28.0cm

ISBN: 9788324169474

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.