Ogień Jozjasza - Cullen Tahni, Ricker Cheryl - książka

Ogień Jozjasza książka papierowa

Cullen Tahni, Ricker Cheryl

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Gdzie podziała się nadzieja, gdy potrzeba jej najbardziej?

Joe i Tahni Cullen zostali wepchnięci do dezorientującego świata autyzmu, gdy ich malutki synek Jozjasz nieoczekiwanie stracił zdolność mowy, zabawy i życia społecznego. Diagnoza: spektrum zaburzeń autystycznych. Gdy Cullenowie próbowali doprowadzić do poprawy stanu syna oraz odzyskania przez niego mowy, dotknęły ich problemy zdrowotne, emocjonalne i finansowe. Inne dzieci robiły postępy, a z ich chłopcem było tylko gorzej.

Pięć lat później Jozjasz, który nigdy nie był uczony czytania i pisania, nagle zaczął wypisywać na swoim iPadzie dogłębne frazy na temat Boga, nauki, historii, biznesu, muzyki, nieznajomych i nieba. Jego wizje, niebiańskie spotkania i ponadnaturalne doświadczenia zmusiły rodzinę do porzucenia swojej strefy komfortu i utartej teologii oraz zaprowadziły do niesamowitego doświadczenia miłości Jezusa.

· Odnajdź nadzieję w trudnościach.

· Uchwyć świeże spojrzenie na niebo.

· Naucz się słuchać Bożego głosu i ufać mu.

· Rozpoznaj role Ojca, Syna i Ducha Świętego.

· Zwróć uwagę na pracę, którą wykonują aniołowie!

Wyrusz szlakiem prawdy do tajemniczego świata Jozjasza i dowiedz się, dlaczego jego rodzina i przyjaciele nie mogli już dłużej zachować milczenia.

Tahni Cullen jest licencjonowanym pastorem oraz mówcą konferencyjnym. Dostarcza pełne mocy przesłanie o nadziei i odnowieniu.

Cheryl Ricker jest autorką ekscytujących książek – prawdziwych, ponadnaturalnych historii o Bożej zniewalającej obecności, miłości i potędze.

Liczba stron: 344

Rok wydania: 2019

ISBN: 9788366051287

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.