Ortograffiti z Bratkiem Wersja 90 minut Klasa 3 Część 2 - Mańkowska Izabela, Rożyńska Małgorzata - książka

Ortograffiti z Bratkiem Wersja 90 minut Klasa 3 Część 2 książka papierowa

Mańkowska Izabela, Rożyńska Małgorzata

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,38 zł
od 19,78 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Seria Ortograffiti z Bratkiem występuje w dwóch wersjach: wersji „90 minut” i wersji „45 minut”. Wersja “90 minut” (dotychczasowa) jest przeznaczona dla tych nauczycieli, którzy prowadzą 2 godziny zajęć korekcyjno-kompensacyjnych lub dydaktyczno-wyrównawczych w tygodniu w danej grupie, zaś wersja “45 minut” dla tych, którzy prowadzą 1 godzinę takich zajęć w tygodniu.
Ortograffiti z Bratkiem. Wersja 90 minut. Klasa 3. Część 2.

Zeszyt ćwiczeń dla dzieci wymagających dodatkowego wsparcia w nauce czytania i pisania. Ćwiczenia zawarte w zeszytach dla klasy III pomagają w wielozmysłowy sposób zapamiętać zasady ortograficzne.

W części I – pisownia rz po spółgłoskach, pisownia wyrazów ze spółgłoskami miękkimi, pisownia wyrazów wielką literą, pisownia wyrazów z zakończeniami -uje, -uszka, pisownia wyrazów z ó wymiennym i niewymiennym.

W części II – pisownia wyrazów z zakończeniem -ówka, utrwalenie pisowni wyrazów z głoskami miękkimi, pisownia wyrazów z utratą dźwięczności, utrwalenie zasady pisowni rz po spółgłoskach i zakończeniem -arz, -erz, pisownia wyrazów z rz niewymiennym, ż wymiennym i niewymiennym, pisownia wyrazów z h, ą i ę.

Oprócz ortografii dziecko uczy się pisania podstawowych form użytkowych, np.: listu, ogłoszenia, opowiadania. Utrwala części mowy, nazwy miesięcy, doskonali umiejętność posługiwania się zegarem.

Liczba stron: 104

Format (wymiary): 20.0x28.0cm

ISBN: 9788381972154

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne