Ostatnia reformacja - Sondergaard Torben - książka

Ostatnia reformacja książka papierowa

Sondergaard Torben

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Większość zjawisk, jakie możemy obserwować w dzisiejszym Kościele, opiera się na czymś innym niż Nowe Przymierze. Budujemy przede wszystkim na Starym Przymierzu, kulturze kościelnej i pogańskich praktykach. Właśnie dlatego musimy koniecznie – jako lud Boży – zatrzymać się i przyjrzeć bliżej współczesnemu Kościołowi oraz skonfrontować go z obrazem pierwszego Kościoła, przedstawionym w Biblii. Jeżeli chcemy skutecznie czynić uczniami wszystkie narody, musimy wrócić do tego biblijnego wzoru. Niech rozpocznie się Reformacja!

Każdy z nas, chrześcijan odziedziczył określony sposób budowania wspólnoty i bycia uczniem. Torben rzuca nam wyzwanie, byśmy go porzucili i zwrócili się w stronę przykładów z Biblii i historii Kościoła. Ta książka jest radykalna i stanowcza, ale wszyscy chcemy widzieć więcej ludzi ufających Jezusowi, będących wyszkolonymi uczniami, a także Kościół, który rośnie w siłę i się pomnaża. Właśnie dlatego wierzymy, że “Ostatnia Reformacja” jest ważna w kontekście naszego myślenia o tym, jak chcemy żyć i w jaki sposób tworzyć Kościół naszych czasów.
zaczerpnięte z przedmowy Charlsa Kridiotis i Mattiasa Nordenberga

Torben Sondergaard jest autorem siedmiu książek i założycielem organizacji misyjnej “The Last Reformation”. Słynie z bezpośredniego i praktycznego podejścia do Biblii oraz z osobistego życia z Bogiem. Jest również znany z wielokrotnych występów w duńskiej telewizji oraz filmów na kanale YouTube, obejrzanych przez tysiące osób.

Liczba stron: 256

Tłumacz: Cis Noemi

Format (wymiary): 13.0x18.0cm

ISBN: 9788363271473

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.