Pidżamersi - Kotboy i zmniejszacz - eOne - audiobook

Pidżamersi - Kotboy i zmniejszacz audiobook

eOne

3,8
4,99 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Co może być bardziej irytujące niż złoczyńca dla bohaterów w piżamach? Dwóch zjednoczonych złoczyńców! Tym razem Romeo i Nocny Ninja planują, by pomniejszyć wszystko, co się da: plac zabaw, ławki, lampy uliczne, znaki drogowe... a nawet Kotboy'a! Kotboy może liczyć na pomoc swoich przyjaciół Geksona i Sowelli. Czy starczy im sił, by pokrzyżować plany Romea i Nocnego Ninja? Dołącz do nich, by się przekonać!

Pidżamersi powstali na podstawie serii francuskich książeczek obrazkowych. Zdobyli światową sławę po emisji telewizyjnej w 2015 roku. W popularnym serialu Netflixa i Disney śledzimy losy Amayi, Connora i Grega, którzy nocą zamieniają się w super bohaterów dzięki magicznym piżamom. Amaya staje się Sowellą, Connor Kotboyem, a Greg Geksonem. Kiedy zapada noc, łączą siły, by walczyć z diabelskimi wrogami i rywalami, takimi jak Romeo, Luna, Nocny Ninja, Wilcza Banda, Ćmozilla, Ośmiobella, Faraon Junior i Munki-Gu, aby nie mieszali się z ludzkim dniem (i nocą). Pidżamersi mogą pokonać wszystko. Ratują szkołę, pełnię księżyca, zwracają skradzionego dinozaura do muzeum i chronią ziemię przed zaśmiecaniem.

Super piżamy dają im moce, takie jak super koto-prędkość, super geko-kamuflaż i super sowie pióra. Ostatecznie najpotężniejszą bronią zawsze okazuje się ich przyjaźń i praca zespołowa. Seria daje dzieciom poczucie, że są w stanie przezwyciężyć strach przed nocnymi koszmarami i uczy, jak stać się lepszym człowiekiem.

Pidżamersi™ i powiązane znaki towarowe są własnością eOne/Hasbro i są używane na podstawie licencji Hasbro. © 2021

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 0 godz. 7 min

Lektor: Adrian Kowarzyk
Oceny
3,8 (5 ocen)
3
0
1
0
1
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność