Pięć sekretów miłości - João Carlos Almeida) - książka

Pięć sekretów miłości książka papierowa

João Carlos Almeida)

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poznaj pięć sekretów miłości, które pozwolą ci żyć w harmonii z Bogiem, samym sobą, światem i drugim człowiekiem. Odkryj hasło dostępu do zdrowego i szczęśliwego życia.

Wprowadź to hasło w swoim sercu, a zobaczysz, że dokona się cud połączenia. Dodasz się do sieci miłości. Czy to właśnie te pięć kamieni Dawida? Czy to właśnie pięć ran Jezusa? Jestem przekonany, że tak. Oto pięć sekretów miłości. Trzeba żyć w zgodzie z wszystkimi pięcioma, żeby żyć w harmonii ze światem i stanowić z nim jedną całość. Oto prawdziwa religia: przywracanie połączenia. Oznacza odzyskanie życiowej równowagi pomiędzy składającymi się na nas relacjami. To odtworzenie naszej prawdziwej tożsamości poprzez rozwiązanie problemów z łącznością, przez teologię nazywanych „grzechem”.
Fragment książki

Joao Carlos Almeida SCJ urodził się w Brusque (Brazylia) w 1964 roku, jest kapłanem ze Zgromadzenia Księży Najświętszego Serca Jezusowego. Publicznie znany jako Ojciec Joaozinho. W Brazylii jest jednym z najbardziej szanowanych kompozytorów i piosenkarzy katolickich, obok takich kapłanów jak Zezinho czy Jonas Abib. Wydał ponad 30 płyt z piosenkami religijnymi oraz opublikował około 30 książek z zakresu teologii i duchowości chrześcijańskiej. Działał we wspólnotach charyzmatycznych RCC (Renovaçao Carismática Católica) i Cançao Nova, głosząc i śpiewając na koncertach i rekolekcjach, prowadząc programy telewizyjne. Obecnie mieszka w Taubaté i jest profesorem w Dehoniana College.

Liczba stron: 164

Tłumacz: Borowski Gabriel

Format (wymiary): 13.5x21.5cm

ISBN: 9788375194388

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.