Planowanie przestrzenne w gminach - Śleszyński Przemysław, Komornicki Tomasz, Solon Jerzy, Więckowski Marek - książka

Planowanie przestrzenne w gminach książka papierowa

Śleszyński Przemysław, Komornicki Tomasz, Solon Jerzy, Więckowski Marek

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka Planowanie przestrzenne w gminach prezentuje aktualne problemy związane z zaawansowaniem prac planistycznych w gminach oraz ich zróżnicowaniem przestrzennym i funkcjonalnym (plany miejscowe, studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, decyzje lokalizacyjne). Monografia powstała na podstawie corocznego Raportu Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN wykonanego dla Ministerstwa Budownictwa, Transportu i Gospodarki Morskiej. Bazuje na najnowszych danych wg stanu na koniec 2010 roku.
Książka jest ważną publikacją referencyjną dla osób i instytucji analizujących problemy związane z planowaniem przestrzennym w skali lokalnej, zwłaszcza jako studium analityczno-porównawcze, mogące pomóc w monitoringu procesów rozwojowych.
Jednym z istotnych powodów wydania opracowania drukiem jest duże zainteresowanie, z jakim spotykały się poprzednie raporty, dotyczące stanu zaawansowania prac planistycznych w gminach. Z jednej strony dowodzi to dużego zapotrzebowania na studia analityczno-porównawcze, mogące pomóc w monitoringu procesów rozwojowych. Z drugiej strony jest potwierdzeniem rosnącej roli gospodarki przestrzennej i planowania przestrzennego w życiu społeczno-gospodarczym.

Autorami książki są pracownicy naukowi Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN od wielu lat zajmujący się tą problematyką.

Liczba stron: 240

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788363354237

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.