Po co ci emocje O przewadze płynącej z odczuwania - Windscheid Leon - książka

Po co ci emocje O przewadze płynącej z odczuwania książka papierowa

Windscheid Leon

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Emocje dają ci przewagę ewolucyjną!
Po co ci emocje? Pytanie to może wydawać się dziwne, bo przecież to, że stale coś czujesz, jest czymś oczywistym. I mimo że uczucia w ogromnym stopniu determinują twoje życie i - jak udowadnia autor tej książki - dają ci przewagę ewolucyjną, to wciąż nie wiemy o nich za wiele. Bo czy łatwo ci odpowiedzieć na pytania o dobre strony strachu? Albo osądzić, czy istnieje miłość, która nie przeminie? Czy potrafisz wyjaśnić, dlaczego siebie oceniasz surowiej niż innych?
Odpowiedzi na te pytania zaskoczą cię, zafascynują i zmienią. Co więcej, nauczysz się radzić sobie z własnymi i cudzymi emocjami, lepiej zrozumiesz samego siebie i pojmiesz, dlaczego odczuwanie jest twoją największą siłą!
Każdy z nas inaczej żyje i odczuwa, jednak wszyscy zachowujemy się wedle wspólnych reguł, które warto poznać. Windscheid łączy zaskakujące naukowe odkrycia z poglądami utrwalonymi przez tysiąclecia. Dostarcza nowych impulsów do życzliwego i pełnego akceptacji poruszania się w skomplikowanym świecie ludzkich uczuć.
Leon Windscheid jest doktorem psychologii, przedsiębiorcą oraz autorem bestsellerowych książek. Wraz z czołowymi naukowcami z całego świata opublikował badania na temat kobiet na kierowniczych stanowiskach. Przemawia na Tedx Talks, publikuje artykuły w uznanych czasopismach naukowych. Jest też częstym gościem talk show oraz prowadzi podcasty, które mają miliony słuchaczy.

Liczba stron: 357

Tłumacz: Borowski Mateusz

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788381351720

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.