Pokonać uzależnienie - Modrzyński Robert - książka

Pokonać uzależnienie książka papierowa

Modrzyński Robert

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

50,00 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Difin
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Niezależnie od tego, czy formalnie zdiagnozowano u ciebie uzależnienie, czy też nie, jeśli czujesz, że straciłeś kontrolę nad używaniem alkoholu, narkotyków czy nałogowymi zachowaniami i chcesz coś z tym zrobić, ta książka może być dla ciebie pomocna.

W tej książce nauczysz się metod, które mogą pomóc ci wzmocnić motywację do zmiany, a także wyposażyć cię w umiejętności radzenia sobie z uzależnieniem. Opracujesz swój unikalny zestaw narzędzi, które mogą stanowić pomoc w coraz lepszym rozumieniu własnych problemów, a następnie w coraz skuteczniejszym zarządzaniu własnymi myślami, emocjami i reakcjami związanymi z nałogiem.

Poradnik ten jest programem samodzielnej pracy nad sobą dla osób doświadczających problemów związanych z nałogami. Składa się z trzech części. W pierwszej czytelnik krok po kroku wprowadzany jest najpierw w założenia terapii poznawczo-behawioralnej, z kolejnymi stronami wprowadzane są opisy przypadków oraz przykłady z życia, które mają pomóc w odniesieniu zaleceń terapeutycznych do własnej sytuacji. Drugi dział obejmuje tematy związane z rozwojem uzależnienia, a w szczególności odpowiedzi na pytanie: Dlaczego sięgam po używki? Trzecia część koncentruje się wokół kluczowych umiejętności niezbędnych w utrzymaniu abstynencji.

Książka jest cennym wsparciem dla osób, które mają już świadomość własnych problemów związanych z nałogiem i są gotowe do podjęcia pracy nad sobą i wprowadzania zmian w swoim życiu.

Liczba stron: 206

Format (wymiary): 12.5x19.5cm

ISBN: 9788382703061

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.