Pomyśl jak słodko - Beauvais Clémentine - książka

Pomyśl jak słodko książka papierowa

Beauvais Clémentine

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nowa książka autorki głośnych „Pasztetów do boju”: oryginalna powieść o niespełnionej miłości buzująca od ironii, pełnego energii, slamowo-hiphopowego stylu i lekkich rymów.
Gdy spotkali się po raz pierwszy, było lato. Tatiana miała 14 lat, Eugeniusz – 17. On był pewny siebie, czarujący i znudzony. Ona – nieśmiała, romantyczna, z głową pełną ideałów. Zakochała się w nim od razu. I wydawało się, że on w niej też. Mogłaby to być piękna historia miłosna – gdyby wszystko potoczyło się inaczej.
Ale to było dawno – a potem życie rozdzieliło ich na długo.
Aż do czasu, gdy znów wpadli na siebie w paryskim metrze.
I teraz to Eugeniusz chciałby cofnąć czas.
Co tak naprawdę wydarzyło się przed laty? Czy wciąż są tymi samymi osobami? I czy po tym wszystkim mogą jeszcze być razem?
Ta poruszająca powieść jest także błyskotliwą nowoczesną wariacją na temat jednej z najsłynniejszych opowieści o nieszczęśliwej miłości – „Eugeniusza Oniegina” Aleksandra Puszkina (i opartej na jej motywach opery Piotra Czajkowskiego).
„Każdy, kto pogrążył się kiedyś w rozpaczy po utraconej relacji, doceni rozdzierającą serce opowieść Beauvais”.
Publishers Weekly
„Autorka wspaniale panuje nad formą, nieustannie sprawiając wrażenie, że buszowanie w gąszczu wycyzelowanych zdań i obrazów to dla niej igraszka”.
Le Figaro
„Wybitnie romantyczny, poetycki, teatralny i pełen emocji tekst ukazuje z humorem, lekkością i czułością sejsmografu wszystkie etapy miłości. Olśniewające”.
Télérama

Liczba stron: 304

Tłumacz: Swoboda Tomasz

Format (wymiary): 15.0x20.0cm

ISBN: 9788381500531

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.