Porozmawiaj ze mną Bicie STOP! - Jankowska Anna - książka

Porozmawiaj ze mną Bicie STOP! książka papierowa

Anna Jankowska

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

29,99 zł
od 15,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka powstała z myślą o dzieciach, którym zdarza się bić innych w złości, i tym, które nie wiedzą, jak reagować, gdy ktoś je atakuje (bije, szczypie, wyrywa zabawki). Opisywane w niej sytuacje mogą mieć miejsce zarówno w przedszkolu czy na placu zabaw, jak i w domu (między rodzeństwem). Publikacja zawiera instruktażowe porady – dla dzieci i rodziców, radzenia sobie ze złością w konkretnych sytuacjach. „Bicie STOP!” to tytuł, który rozpoczyna serię „Porozmawiaj ze mną” autorstwa Anny Jankowskiej, znanej między innymi z internetowej grupy FB Aktywne czytanie. DR ALEKSANDRA PIOTROWSKA POLECA: Kto z nas nie doświadczył problemu ze złoszczącym się kilkulatkiem? Ta książka pokazuje dzieciom, w jaki sposób mogą sobie poradzić ze swoją złością czy zazdrością bez krzywdzenia innych. Bo główne jej przesłanie zawiera się w powtarzanym jak mantra apelu „BICIE STOP – BICIE BOLI”. Co bardzo ważne: autorka nie wmawia dzieciom, że brzydko czy niegrzecznie jest się złościć – zamiast tego uświadamia (i to na przykładach konkretnych sytuacji), jak dziecko może SAMO poradzić sobie ze złością, co może zrobić ZAMIAST bicia innych. Anna Jankowska ma rację – złość to pełnoprawne, potrzebne nam w życiu uczucie, ale już nieduże dzieci trzeba uczyć, jak wyrażać je bez używania pięści. I w tej nauce ta książka może bardzo pomóc.

Liczba stron: 32

Format (wymiary): 16.5x21.5cm

ISBN: 9788382996227

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.