Praktyczne narzędzia zarządzania ryzykiem w jednostkach sektora publicznego + CD - Kumpiałowska Agata - książka

Praktyczne narzędzia zarządzania ryzykiem w jednostkach sektora publicznego + CD książka papierowa

Kumpiałowska Agata

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Stan prawny: grudzień 2015 r.

Praktyczne narzędzia zarządzania ryzykiem w jednostkach sektora publicznego

Poruszane zagadnienia omawiają istotne informacje w zakresie praktycznych narzędzi zarządzania ryzykiem niezbędnych do skutecznego i efektywnego zarządzania jednostką sektora publicznego.

Książka udziela następujących odpowiedzi:

jak skutecznie zarządzać zespołem?
jak zintegrować, funkcjonujące w jednostce systemy zarządzania, w tym zarządzanie ryzykiem w jeden logiczny system?
jak zapobiec dublowaniu się czynności, czasochłonności i zbędnym kosztom jakie są z tym związane?
jak zmotywować i inspirować ludzi do działania, aby ich indywidualne cele przekształciły się we wspólny wysiłek, zapewniający sukces całej organizacji?

Książka zawiera praktyczne wskazówki i narzędzia, które można wykorzystać na poszczególnych etapach zarządzania ryzykiem, tj. od przyjętych rozwiązań systemowych, poprzez system wyznaczania celów, definiowania i oceny zagrożeń aż do monitoringu. Przedstawione uwagi i spostrzeżenia poparte zostały praktycznymi przykładami jak i sprawdzonymi metodami działania zarówno dla administracji rządowej jak i samorządowej. Zaprezentowano też najczęściej popełniane błędy przez jednostki, wynikające z niewłaściwego zrozumienia istoty wprowadzonych zmian w sektorze publicznym.

Główne korzyści

16 wzorów
płyta cd dołączona do książki
liczne przykłady z praktyki

Liczba stron: 268

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 16.5x23.8cm

ISBN: 9788325581626

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.