Prawo cywilne Część ogólna - Ulrich Ernst, Rachwał Anna, Zoll Fryderyk - książka

Prawo cywilne Część ogólna książka papierowa

Ulrich Ernst, Rachwał Anna, Zoll Fryderyk

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podręcznik przedstawia zagadnienia objęte wykładem części ogólnej prawa cywilnego. Omówiono w nim m.in. takie kwestie jak:
– prawo podmiotowe i przedmiotowe,
– stosowanie prawa,
– oświadczenie woli,
– forma czynności prawnych,
– zdolność prawna i zdolność do czynności prawnych,
– wadliwość czynności prawnych.

Zagadnienia te zostały przedstawione na podstawie przykładów obrazujących zastosowanie poszczególnych instytucji i praktyczne znaczenie konstrukcji teoretycznych wypracowanych w doktrynie.

W obecnym wydaniu uwzględniono zmiany legislacyjne, które miały miejsce od 2011 r., do-dano nowe orzecznictwo i literaturę, rozbudowane zostały fragmenty dotyczące prawa konsumenckiego oraz autonomii woli.

Adresatami podręcznika są nie tylko studenci prawa i aplikanci, lecz także wszyscy zainteresowani rozwojem prawa cywilnego i efektywnymi metodami kształcenia prawników. W celu zachęcenia do dialogu z prawnikami zagranicznymi publikujemy na końcu książki jej spis treści (i tym samym podstawowe pojęcia prawa cywilnego) w językach Szkół Praw Obcych Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Dr hab. Fryderyk Zoll – profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu w Osnabrück. Członek Acquis Group – europejskiego zespołu badania obowiązującego prawa prywatnego Unii Europejskiej.

Dr Ulrich Ernst i dr Anna Rachwał – adiunkci w Katedrze Prawa Cywilnego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Liczba stron: 296

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788327802118

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.