Profile integralności humanisty/ki nauk społecznych. -  - książka

Profile integralności humanisty/ki nauk społecznych. książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Z radością i satysfakcją oddajemy do rąk Czytelników księgę jubileuszową dedykowaną Profesorowi Lechowi Witkowskiemu, z którym mamy zaszczyt współpracować w Akademii Pomorskiej w Słupsku, na 45-lecie Jego pracy akademickiej i zbliżające się 70-lecie urodzin. Osobno cieszy fakt, że i tym razem-w ślad za podobną księgą sprzed 10 lat [...]-swoje teksty ofiarowali przedstawiciele wielu środowisk akademickich, dyscyplin i pokoleń, co uwypukla polimorficzny oraz transdyscyplinarny charakter zaangażowania Jubilata, a nawet pokazuje zaskakująco nowe "profile" Jego tożsamości jako człowieka, humanisty i zaangażowanego obywatela, ciągle podlegające wzbogaceniu i przeistaczaniu. Strukturę księgi zorganizowały i ukształtowały same przesłane nam teksty, jak też znakomite nazwiska osób, które zechciały złożyć swoje rozważania w darze Jubilatowi, w większości podnoszących znaczenie samych dokonań Profesora, ale także uwypuklających ważne aspekty życia społecznego odnoszące się bezpośrednio oraz pośrednio do postawy czy zaangażowań [...], zarówno tych najnowszych, jak i leżących u zarania Jego drogi akademickiej. Z prawdziwą satysfakcją odnotowujemy obecność wśród autorów znaczących nazwisk-czołowej profesury polskiej pedagogiki czy psychologii z jednej strony dziennikarzy, literatów oraz praktyków społecznych z drugiej, a także osób [...] dopiero uczących się-również z prac Jubilata-i widzących tu potencjał dla własnego rozwoju i twórczości..

Dr hab. Monika Jaworska-Witkowska, prof. APSL

Dr Grzegorz Piekarski

Liczba stron: 606

ISBN: 9788381801652

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.