Programowanie gier w DirectX - McCuskey Mason - książka

Programowanie gier w DirectX książka papierowa

McCuskey Mason

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka uczy jak tworzyć zaskakujące efekty specjalne w grach komputerowych. Wprowadza twórców oprogramowania na inny, wyższy poziom umiejętności. Obserwacja niektórych gier nasuwa nam pytanie "Jak oni to, u licha, zrobili?" Z tej książki można się właśnie tego dowiedzieć. Kto nie miał do czynienia z DirectX otrzyma wiele praktycznych wskazówek, które wprowadzają szybko w tę tematykę. Można tu znaleźć sposoby na tworzenie efektów 2D i 3D z maksymalnym wykorzystaniem możliwości kart graficznych. Trudno o bardziej doświadczoną osobę niż autor tej książki, prowadzi on od ponad dziesięciu firmę tworzącą gry komputerowe.

Liczba stron: 896

Tłumacz: Koza Zbigniew, Januszek Paweł, Grzybicki Bartłomiej

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 837279281X

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.