Projektowanie systemów premiowych - Manikowski Robert - książka

Projektowanie systemów premiowych książka papierowa

Robert Manikowski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

69,00 zł
od 34,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Najnowsze wydanie publikacji „Projektowanie systemów premiowych”, autorstwa cenionego specjalisty z 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania personelem i wynagrodzeniami!

Robert Manikowski w przystępny sposób wyjaśnia, jak działają mechanizmy premiowe oraz jak ich właściwa budowa przyczynia się do wzrostu motywacji pracowników, jednocześnie chroniąc interesy firmy.
Autor wzbogacił najnowsze wydanie o rozdziały dotyczące funkcjonowania systemów premiowych w sytuacjach kryzysowych, takich jak pandemia COVID-19 czy recesja.
Dzięki lekturze książki poznasz zagadnienia takie, jak:
- rodzaje systemów wynagrodzeń,
- funkcje systemu premiowego,
- relacje między premią a płacą zasadniczą,
- premie indywidualne i premie zespołowe,
- grupy premiowe;
- krzywe premiowe,
- optymalna częstotliwość i wysokość wypłacanej premii,
- analiza wykonalności projektowanego systemu premiowego.

Autor krok po kroku opisuje, jak system wynagrodzeń zaprojektować, modyfikować oraz na bieżąco analizować jego efektywność. Znajdziesz tu także informacje o sposobach wdrażania mechanizmów premiowych dla różnych pokoleń pracowników, a także jak wdrażać takie systemy w małych i średnich firmach.
Książka przeznaczona jest dla menadżerów, pracowników działów kadr, specjalistów z dziedziny ZZL, pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych kierunków związanych z zarządzaniem wynagrodzeniami.

Liczba stron: 192

Rok wydania: 2021

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788382461275

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.