Prosta spółka akcyjna Praktyczny poradnik dla start-upowca - Wróblewska Marta, Stawowy Maciej - książka

Prosta spółka akcyjna Praktyczny poradnik dla start-upowca książka papierowa

Wróblewska Marta, Stawowy Maciej

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Stan prawny: 1 kwietnia 2021 r., z uwzględnieniem zmian wchodzących w życie 1 lipca 2021 r.

Książka jest praktycznym poradnikiem dotyczącym prowadzenia nowego typu spółki kapitałowej – prostej spółki akcyjnej, przeznaczonym dla start-upowców.

Będzie przydatna zarówno dla początkujących przedsiębiorców rozważających rozpoczęcie działalności gospodarczej, jak i dla tych podmiotów funkcjonujących na rynku, które zastanawiają się nad przekształceniem prowadzonych przez siebie start-upów w proste spółki akcyjne.
Celem autorów jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców i przekazanie specjalistycznej wiedzy prawnej w przystępny sposób, omawiając najważniejsze elementy determinujące istnienie i funkcjonowanie prostej spółki akcyjnej na praktycznych przykładach, z gotowymi do wykorzystania schematami i projektami dokumentów.

Z recenzji wydawniczej:

"Prosta spółka akcyjna stanowi novum w polskim systemie prawa gospodarczego, chociaż treść regulacji, a nawet sama potrzeba jej przyjmowania budzi poważne kontrowersje. Warto jednak, by przedstawiciele rozwijających się środowisk startupowych mieli możliwość samodzielnej oceny przydatności tej formy organizacyjno-prawnej dla prowadzonych przez nich innowacyjnych biznesów. Z pewnością oddawany do rąk Czytelników poradnik będzie pomocny."

dr hab. Filip Grzegorczyk prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Liczba stron: 208

Rok wydania: 2021

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788382236491

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.