Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
37,14 zł
od 18,64 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Prezentowana publikacja może stanowić źródło wiedzy dla ekspertów zajmujących się problematyką konsumpcji, pracowników administracji rządowej i samorządowej. Odbiorcami monografii mogą być również pracownicy naukowi i studenci takich kierunków jak: ekonomia, zarządzanie czy agrobiznes. Monografia jest efektem wspólnej pracy pracowników Katedry Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
W części teoretycznej opracowania zaprezentowano znaczenie konsumpcji jako elementu rozwoju społeczno-gospodarczego. Omówiono również współczesne trendy konsumenckie wraz z zagadnieniami dotyczącymi nowych produktów, jako istotnych czynników wpływających na przemiany konsumpcji produktów żywnościowych. W części empirycznej podjęto problematykę identyfikacji i oceny wybranych uwarunkowań konsumpcji żywności w Polsce. Ponadto dokonano identyfikacji i oceny poziomu oraz tendencji zmian realnych wydatków na żywność oraz konsumpcji (wyrażonej w jednostkach naturalnych) wybranych grup produktów żywnościowych w Polsce w latach 2008–2017. W badaniach uwzględniono cztery podstawowe grupy produktów żywnościowych, tj.: pieczywo i produkty zbożowe, mięso i wędliny, nabiał oraz owoce i warzywa. Dane statystyczne stanowiące podstawę analiz zaczerpnięto z wyników badania budżetów gospodarstw domowych pochodzących z Głównego Urzędu Statystycznego.
Liczba stron: 160
Rok wydania: 2020
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788366550247