Przepowiednie dla Polski - Andrzej Sieradzki - książka

Przepowiednie dla Polski książka papierowa

Andrzej Sieradzki

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Każdy z nas chciałby znać swoją przyszłość, aby ustosunkować się do tego, co nas czeka. Ludzie od dawien dawna odwiedzali więc astrologów i jasnowidzów-mediów, aby znaleźć pomost pomiędzy przeszłością, teraźniejszością a przyszłością. Człowiek jako istota społeczna jest nierozerwalnie związany z rodziną i ziemią, na której mieszka. Najważniejsze więc wydaje się to, co dotyczy nas, naszych bliskich i ojczyzny.

Przepowiednie dla Polski są wyborem proroctw, przepowiedni i wizji, zarówno znanych i nieznanych, starych i najnowszych, dotyczących Polski. W książce tej zawarto w układzie chronologicznym proroctwa — autorów duchownych, stygmatyków i świeckich: poetów, wieszczów narodowych oraz parapsychologów — od przepowiedni przeora Eustachiusza, przez wizje Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Wincentego Pola, bł. siostrę Faustynę Kowalską, księdza Klimuszkę, aż po Leszka Weresa, Kazimierza Bzowskiego i Miłosława Wilka. Ogólna wymowa wszystkich przepowiedni jest dramatyczna. Pamiętajmy jednak, że Opatrzność zawsze zostawia miejsce na wolną wolę człowieka. Mamy więc wpływ na swój los i los naszej ojczyzny. Dzięki temu możemy bardziej optymistycznie patrzeć w przyszłość.

Andrzej Sieradzki (ur. w 1945 r.) – dziennikarz i literat, autor kilkudziesięciu książek beletrystycznych oraz publikacji z zakresu parapsychologii, psychologii, komunikacji niewerbalnej, medycyny naturalnej i niekonwencjonalnej, religii, futurologii, eschatologii; część książek wydał pod pseudonimem Andy Collins.

Liczba stron: 164

Format (wymiary): 13.0x20.0cm

ISBN: 9788372779540

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.