Przygotowanie imprez i usług turystycznych. Kwalifikacja HGT.07 Technik organizacji turystyki Podręcznik Część 1 - Napiórkowska-Gzula Maria, Steblik Barbara - książka

Przygotowanie imprez i usług turystycznych. Kwalifikacja HGT.07 Technik organizacji turystyki Podręcznik Część 1 książka papierowa

Napiórkowska-Gzula Maria, Steblik Barbara

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

70,90 zł
od 35,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: WSiP
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Podręcznik podaje podstawowe wiadomości z zakresu turystyki, takie jak: czynniki rozwoju turystyki, motywy podróżowania, kategorie, rodzaje i formy turystyki. Omawia także usługi najczęściej świadczone w turystyce i wyjaśnia, jak kreują one potrzeby klienta oraz jak je zaspokajają. Publikacja przedstawia definicję produktu turystycznego i zasady jego przygotowania, najważniejsze dla turystyki akty prawne, a także omawia rynek turystyczny jako taki.

Podręcznik przedstawia w skrócie zagadnienia dotyczące geografii turystycznej Polski, aby zachęcić uczniów do samodzielnego poznawania rodzimych walorów przyrodniczych i kulturalnych. Ta ostatnia część obfituje w bogactwo starannie dobranych ilustracji, które mają nie tylko zaprezentować omawiane atrakcje turystyczne, ale także obudzić chęć ich zwiedzenia oraz poznania związanej z nimi historii.

Podręcznik z jednej strony podaje bardzo dużo istotnych informacji, z drugiej zaś uczy samodzielnego, krytycznego zdobywania wiedzy i doskonali umiejętności korzystania z różnych jej źródeł: map, danych statystycznych, aktów prawnych, literatury fachowej i stron internetowych – zarówno przygotowanych i przeznaczonych specjalnie dla zawodowców, jak i amatorskich.

Liczba stron: 368

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788302196218

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.