Psychologia Okrągłego Stołu - Friszke Andrzej, Grzelak Janusz, Kofta Mirosław, Leszczyński Adam, Osiatyński Wiktor, Reykowski Janu - książka

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Okrągły Stół” został uznany wśród psychologów na całym świecie za wielki sukces negocjacyjny, który pozwolił rozwiązać bardzo trudny konflikt społeczno-polityczny w sposób cywilizowany.
Książka zawiera zapis rozmów pomiędzy ludźmi zaangażowanymi bezpośrednio i pośrednio w „Okrągły Stół”(Janusz Reykowski i Janusz Grzelak) oraz komentatorów prezentujących różne punkty widzenia: psychologiczny - (Mirosław Kofta), historyczny - (Andrzej Friszke) i społeczny - (Wiktor Osiatyński). Od autorów:
Czy doświadczenia Okrągłego Stołu nauczyły nas czegoś, co może być ważne dla rozwiązywania przyszłych konfliktów, uważanych przez specjalistów za nierozwiązywalne?
Mamy nadzieję, że Czytelnicy naszych rozmów sami spróbują odpowiedzieć sobie to pytanie. Sądzimy, że doświadczenie Okrągłego Stołu może być ważnym źródłem refleksji na ten temat. Pokazuje ono, że - nawet w sytuacji, zdawałoby się, beznadziejnej – grupa inteligentnych ludzi, zmotywowanych do znalezienia sensownego rozwiązania głębokiego konfliktu społecznego, jest w stanie tego dokonać.
Poza zapisem rozmowy, książka zawiera dwa aktualne eseje, dotyczące oceny tego ważnego wydarzenia społeczno-politycznego ostatnich kilkudziesięciu lat:
- Janusz Reykowski Od Okrągłego Stołu do „kontrrewolucji”.
- Andrzej Friszke Okrągły Stół bez legend. Dokumenty mówią.
oraz artykuł Wiktora Osiatyńskiego Okrągły Stół – negocjacje w Polsce (niepublikowany w Polsce, artykuł z 1991 r.).

Liczba stron: 424

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788365731777

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.