Python 3. - Shaw Zed A. - książka

Python 3. książka papierowa

Shaw Zed A.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jeśli masz już za sobą napisanie pierwszych programów w Pythonie, to już wiesz, jak bardzo wszechstronny jest ten język i że jego możliwości są imponujące. Python nadaje się do bardzo wielu zastosowań, jednak jeśli chcesz go wykorzystać w pełni, musisz wyjść poza podstawy. Efektywny programista korzysta z wiedzy wykraczającej poza znajomość struktur języka, poza tym jest zdolny do obiektywnej refleksji nad własnymi możliwościami i stara się cały czas doskonalić swój warsztat.

Dzięki tej książce, zanim się spostrzeżesz, wykonasz 52 interesujące i świetnie przygotowane projekty, dzięki którym zyskasz kluczowe praktyczne umiejętności i pogłębisz rozumienie sedna pracy programisty. Odkryjesz sposoby analizy problemu i nauczysz się projektować sposób jego implementacji w programie. Później zaczniesz projektować konkretne rozwiązania, dbając o ich prostotę i elegancję. Wystarczy, że wykażesz się dyscypliną, zaangażowaniem i wytrwałością, a już wkrótce zrozumiesz znaczenie procesu, rozwiniesz kreatywność, a przede wszystkim zadbasz o jakość tworzonego kodu. Twoim celem nie będzie już tylko pisanie "kodu, który działa". Zaczniesz tworzyć znakomity kod i staniesz się prawdziwym programistą, biegłym w Pythonie.

W tej książce:

praca ze złożonymi projektami
korzystanie ze struktur danych
algorytmy i przetwarzanie struktur danych
techniki parsowania i przetwarzania tekstu
modelowanie danych za pomocą języka SQL
stosowanie prostych i zaawansowanych narzędzi systemu Unix
Proces. Kreatywność. Jakość. Python.

Liczba stron: 224

Rok wydania: 2018

Tłumacz: Lachowski Lech

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788328342378

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.