Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
60,00 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym:
• jak interpretować wartość przedsiębiorstwa,
• jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa,
• jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami,
• jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów,
• jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie,
• w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa.
Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.
Publikacja adresowana jest do:
• kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania,
• specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych,
• pracowników działów finansowo-księgowych,
• słuchaczy studiów podyplomowych,
• studentów kierunków ekonomicznych.
Liczba stron: 152
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788381027601