React i Redux Praktyczne tworzenie aplikacji WWW Wydanie II - Kirupa Chinnathambi - książka

React i Redux Praktyczne tworzenie aplikacji WWW Wydanie II książka papierowa

Kirupa Chinnathambi

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

React służy do budowy złożonych jednostronicowych aplikacji WWW. Jest biblioteką języka JavaScript, utworzoną i udostępnianą przez Facebook na licencji open source. Biblioteka ta oferuje wiele gotowych komponentów i innych przydatnych funkcji. Pozwala rozwiązywać często powtarzające się i uciążliwe problemy programistyczne w zaskakująco prosty sposób. Pierwsze próby programowania przy użyciu biblioteki React mogą jednak sprawiać trudności. Podobnie jak z innymi narzędziami dla profesjonalistów - aby docenić jej zalety, trzeba ją poznać.

Ta książka jest jedynym w swoim rodzaju praktycznym przewodnikiem po bibliotece React - przejrzystym i przystępnym. Zawiera wskazówki ułatwiające błyskawiczny start w tworzeniu efektownych i efektywnych aplikacji WWW. Nawet programista, który pierwszy raz ma do czynienia z tym narzędziem, będzie mógł w krótkim czasie napisać i uruchomić swoją aplikację. W książce zamieszczono setki przykładów omawiających krok po kroku zastosowanie poszczególnych funkcji, a złożone pojęcia wyjaśniono za pomocą trafnych ilustracji. W ten sposób można sobie znacznie uprościć tworzenie nawet bardzo skomplikowanych elementów interfejsu aplikacji!

W tej książce między innymi:

tworzenie aplikacji za pomocą biblioteki React
pisanie komponentów definiujących elementy interfejsu użytkownika
zarządzanie stanami aplikacji i jej danymi
cykl życia komponentów
tworzenie wielostronicowych aplikacji
Oto React: znakomity efekt w krótkim czasie!

Liczba stron: 248

ISBN: 9788328347267

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.