Restrukturyzacje przedsiębiorstw Aspekty podatkowe - Nawrot Rafał Aleksander - książka

Restrukturyzacje przedsiębiorstw Aspekty podatkowe książka papierowa

Nawrot Rafał Aleksander

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka poświęcona jest wybranym podatkowym aspektom restrukturyzacji przedsiębiorstw w ich szerokim ujęciu, obejmującym nie tylko transakcje typu M&Asensu stricte, ale również wszelkie inne przekształcenia podmiotów gospodarczych, w tym także polegające na podziale jednostek należących do określonej struktury biznesowej, przenoszeniu poszczególnych elementów majątku w drodze aportów czy sprzedaży udziałów lub akcji w spółkach prawa handlowego. Operacje restrukturyzacyjne oprócz czysto biznesowych celów i korzyści, mogą zmierzać do wygenerowania dodatkowych zysków kosztem wielkości obciążeń fiskalnych danej jednostki. Możliwy do osiągnięcia poziom tych korzyści sprawia, iż podatkowe aspekty przekształceń podmiotów gospodarczych stanowią jeden z najistotniejszych elementów tych działań. Choć u podstaw transakcji restrukturyzacyjnych zazwyczaj leżą przyczyny o ściśle biznesowym charakterze, podatkowy wymiar tych działań nie powinien być bagatelizowany. (…) Praca dotyczy stanu prawnego na dzień 1 stycznia 2011 roku. Ze względu na silnie zarysowany praktyczny charakter książki, jest ona adresowana przede wszystkim do prawników oraz innych osób zajmujących się na co dzień, bądź w związku z konkretną transakcją, restrukturyzacjami przedsiębiorstw, m.in. członków zarządów i rad nadzorczych, głównych księgowych, biznesmenów, a także ekonomistów zainteresowanych podatkowymi aspektami szeroko ujętych transakcji typu M&A.

Liczba stron: 278

Rok wydania: 2011

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788376414027

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.