Rodzice Prezydenta - Milewska-Duda Janina, Duda Jan Tadeusz, Kindziuk Milena - książka

Rodzice Prezydenta książka papierowa

Milewska-Duda Janina, Duda Jan Tadeusz, Kindziuk Milena

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Skoro takie było zrządzenie Opatrzności, że nasz syn został wybrany prezydentem, to znaczy, że jako rodzice mamy obowiązek o nim mówić. Podobnie o naszej rodzinie. Po to, by ludzie wiedzieli, skąd wywodzi się Andrzej Duda, jakie wartości są dla niego istotne, jaki system wartości wyznaje. Polacy mają do tego prawo”.
/fragment/

Kiedy ich syn, Andrzej Duda, zdecydował się kandydować w wyborach prezydenckich, wszyscy pytali – kim jest i skąd pochodzi? W pełni poświęcił się kampanii prezydenckiej– ale mówił w niej o Polsce, nie o sobie. Wygrał wybory, wielu Polaków w nim pokłada nadzieję na lepsze życie. Jednak on dalej nie mówi o sobie, tylko o Polsce. Jego rodzice wiedzą, że ma teraz do wypełnienia ważną misję. Ale wiedzą też, że muszą dać świadectwo – tego, jaka jest ich rodzina, jaki był ich dom, jakie wartości przekazali swoim dzieciom i jak wychowali syna. I mają świadomość tego, że teraz osądzi go już tylko Bóg i historia.

Rodzice Prezydenta to rozmowa o rzeczach, które są najważniejsze: o wierze, wartościach, zaufaniu i odpowiedzialności. Janina i Jan Dudowie niezwykle szczerze opowiadają o swoich korzeniach, o domu, o tym, jak zmieniło się ich życie po wyborze syna na urząd prezydenta RP, ale także jak przeżywają medialne ataki na niego. Ich opowieść, bogata w rodzinne historie, anegdoty, uzupełniona fotografiami z rodzinnego albumu, pozwala zobaczyć, kim naprawdę jest i skąd pochodzi Andrzej Duda.

Liczba stron: 287

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788365349125

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.