Sakroturyzm w dobie globalizacji - Rogowski Cyprian - książka

Sakroturyzm w dobie globalizacji książka papierowa

Rogowski Cyprian

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka Sakroturyzm w dobie globalizacji. Studium transdyscyplinarne jest awangardowym i unikalnym projektem w literaturze światowej polegającym na przezwyciężeniu wąskiej koncepcji religii, wypełniającym lukę w polskiej literaturze teologicznej, socjologicznej i pedagogicznej. Zawiera bardzo kompetentne i oryginalne, jak również profesjonalne ujęcie trudnego pod względem metodologicznym zagadnienia. Przedstawione w niej badania wprowadzają czytelnika w problematykę sakroturyzmu jako dyscypliny naukowej na wysoce refleksyjnym, transdyscyplinarnym poziomie interpretacji. Głębokie przemyślenia i analizy zmierzają jednocześnie do ukazania transcendentnego wymiaru sakroturyzmu, który autor definiuje w następujący sposób: „[...] to taki rodzaj indywidualnego lub grupowego turyzmu do miejsc kultu religijnego, podczas którego dochodzi do odkrywania i przez˙ywania sfery sacrum w dialogu transkulturowym i transreligijnym”. Sakroturyzmu jako dyscypliny naukowej nie moz˙na mylic´ z sakroturystyka?, która dotyczy wymiaru praktycznego, jednego z obszarów działalnos´ci branz˙y turystycznej. Wraz z sakroturyzmem, jako dyscypliną uniwersytecką opartą na solidnych badaniach naukowych, równiez˙ turystyka (praktyczna) w postaci sakroturystyki powinna otrzymac´ wyraz´ny impuls rozwojowy odpowiadaja?cy duchowi czasu. Książka adresowana jest do jak najszerszej grupy osób zajmuja?cych sie? badaniami naukowymi w obszarze szeroko rozumianej branz˙y turystycznej, a zwłaszcza do studiuja?cych kierunek turystyka i re-kreacja oraz zatrudnionych w przemys´le turystycznym.

Liczba stron: 369

Format (wymiary): 15.7x22.4

ISBN: 9788380198814

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.