Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Jak pogodzić potrzebę oryginalności i wyjątkowości z potrzebą przewidywalności, bezpieczeństwa wynikającego z obcowania z tym, co znane i oswojone? Tworząc serial, który te dwie potrzeby zaspokaja. Niniejszy tom pozwala przyjrzeć się wielowymiarowości serialowości, wskazuje na różne rozumienia tego zjawiska, jego złożoność, przedstawia je z różnych perspektyw badawczych, pokazuje w nieoczywistych kontekstach. W książce czytelnik znajdzie m.in. artykuł o serializowaniu Sherlocka Holmesa – początkowo na łamach gazety, później przez twórców serii filmowych, a następnie seriali telewizyjnych, o powiązaniu pomiędzy serialami telewizyjnymi a antropologią przestrzeni miejskich na przykładzie serialu „Czterdziestolatek”, o sequelizacji w przemyśle gier komputerowych.
Liczba stron: 304
Rok wydania: 2015
Format (wymiary): 16.0x22.0cm
ISBN: 9788379771417