Siła pozytywnego Nie - Ury William - książka

Siła pozytywnego Nie książka papierowa

William Ury

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W dzisiejszym świecie pełnym stresów i konieczności dokonywania nieustannych wyborów presja, by ustępować i mówić „Tak” cały czas rośnie. Efektem tego są stres, przepracowanie i zanik zasad etycznych. Sztuka mówienia „Nie” nigdy nie była tak potrzebna jak dziś.

Niewłaściwie powiedziane „Nie” ma często wielką siłę niszczącą, zraża ludzi i wywołuje ich gniew. Dlatego tak ważne jest, by mówić je w odpowiedni sposób. Sekret kryje się w Pozytywnym „Nie”, prostej, sprawdzonej metodzie, której każdy może się nauczyć.
Ta niezastąpiona książka pokazuje trzy proste etapy Pozytywnego „Nie”, uczy, jak bronić swoich interesów, przeciwstawiać się agresji i manipulacji ze strony tych, którym odmawiamy, a przede wszystkim, jak dojść do „Tak”.

Całe życie jest tańcem „Tak i „Nie”. Codziennie stajemy przed koniecznością odmawiania przyjaciołom, członkom rodziny, szefom, pracownikom, kolegom z pracy, a nawet sobie. To, czy i jak mówimy „Nie” wpływa na jakość naszego życia. Możliwe, że jest to najważniejsze słowo i powinniśmy się nauczyć mówić je taktownie i skutecznie.

William Ury to światowej sławy specjalista w zakresie negocjacji. Jest współtwórcą Harvard’s Program on Negotiation, doradcą w Białym Domu i Pentagonie, współpracuje także z największymi amerykańskimi korporacjami. Brał udział w mediacjach w czasie wojny w Czeczenii, Jugosławii i pomagał w rozwiązywaniu wielu kryzysowych sytuacji na całym świecie.

Liczba stron: 232

Rok wydania: 2017

Tłumacz: Jacewicz Agnieszka

Format (wymiary): 15.5x23.0cm

ISBN: 9788375100211

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.