Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
49,00 zł
od 24,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.
W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:
- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
- szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
Liczba stron: 230
Rok wydania: 2023
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788380854291
Wydanie: 1