Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Publikacja „Spedycja we współczesnych łańcuchach dostaw", dostarcza Czytelnikowi nie tylko fundamentalny i syntetyczny obszar wiedzy teoretycznej o tym, czym jest spedycja, jakie są jej główne funkcje i jaka jest współczesna rola spedytora, ale także podkreśla istotę logistycznych aspektów i pozwala na zrozumienie traktowania spedycji jako ważnej części procesów wsparcia logistycznego.
W publikacji scharakteryzowane i zaprezentowane zostały pojęcia obejmujące następujące zagadnienia odnoszące się do:
- definiowania spedycji i spedytora,
- obowiązków i odpowiedzialności spedytora w organizowanych procesach spedycyjnych w świetle obowiązujących przepisów Kodeksu Cywilnego,
- charakteru prawnego umowy spedycji uregulowanej na gruncie przepisów polskiego prawa,
- dokumentacji stosowanej w działalności spedycyjnej,
- znaczenia i istoty Ogólnych Polskich Warunków Spedycyjnych,
- najnowszych reguł handlowych Incoterms®2010, formuł Combiterms 2000 oraz RAFD stosowanych w międzynarodowej wymianie handlowej,
- problematyki transportu drogowego ładunków ponadnormatywnych.
Czytelnik znajdzie w książce: definicje łańcuchów dostaw oraz pozna istotę partnerstwa w łańcuchu dostaw, a także logistycznej obsługi klienta, rolę spedytora oraz ewolucję i dynamikę outsourcingu usług logistycznych we współczesnych łańcuchach dostaw.
W publikacji poruszono również problematykę informatycznych narzędzi w obsłudze spedycyjnej i przedstawiono istotę elektronicznych giełd logistycznych usprawniających realizację procesów spedycyjnych w łańcuchach dostaw.
„Spedycja we współczesnych łańcuchach" dostaw jest podręcznikiem przeznaczonym dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz studentów studiów podyplomowych m.in. takich specjalności, jak: logistyka, transport, spedycja. Niniejsza publikacja może zainteresować praktyków, właścicieli, jak również menedżerów z sektora TSL, kooperujących z kontrahentami na rynkach krajowych i międzynarodowych.
Liczba stron: 140
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788375566789